Bilir Kişilerdeki Artış...

25 Mayıs 2010 Salı

  Son zamanlarda bilir kişilerin sayısında bir hayli artış var. Özellikle fıkhî konularda... Hal böyle olunca insanların zihni karışıyor. Kimin sözüne itibar edeceklerine, hangisini uygulayacaklarına ya da hangi bilginin doğru olduğuna karar vermeleri çok da mümkün olmuyor.

   Bu, öğrenen kişi kadar öğreten kişiyi de çok zorlayan bir durum. Karşınızda birkaç gruba ayrılmış kişileri görebilmeniz mümkün. Bir grup sürekli tereddüt halinde. Öyle miydi, böyle miydi diyerek gel-gitler yaşıyor. Diğer bir grup "ben zaten biliyorum, benim bildiğim doğru" edasında. Başka bir grup ise öğretmenine teslim olmuş, mutmain bir kalple söylenenleri onaylıyor.

   Bloğumda yayınladığım fıkıh günlüğünde de bu durumun yaşanmasını istemediğim için (herkesin 3.gruba dahil olması ne çok mutlu eder beni:) herkesi mutmain etmek adına yararlandığım kaynakları sizlerle paylaşmak istiyorum;
  1. Nimet-i İslam - Sadeleştirilmiş
  2. Büyük İslam İlmihali - Ömer Nasuhi Bilmen
  3. Delilleriyle İslam İlmihali - Prof. Dr. Hamdi Döndüren
   Fıkhî konularda sormak istedikleriniz ya da değinmemi istediğiniz konular olursa h.haticesezer@gmail.com adresine gönderebilirsiniz ki bu da beni çok mutlu edecektir.   

   Ayrıca yorum gönder kısmındaki sorun eşim sayesinde çözüldüğü için bloğum yorumlarınıza hazır durumdadır. Yorum göndermek isteyenlere duyrulur:)

   Umarım azami derecede istifade edersiniz...


 
Ya Rabbi! - by Templates para novo blogger