Babamdan öğrendiğim dua

21 Temmuz 2010 Çarşamba

  Öğrencilik dönemlerimde babam arapça bir dua okumuştu bana. O zamanlar arapça bilmediğim için büyük bir merakla anlamını sormuştum babama. Dün babam beni havaalanına getirirken tekrar bu duayı okudu ve yıllar önce aramızda geçen o diyaloğu hatırlattı. Ben de bu vesileyle o duayı  ilk olarak nasıl tanıdığımı bir kez daha hatırlamış oldum. 

  Bir süre sonra ise çok kıymetli bir hocam o duayı tavsiye etmişti bana, bir yerlere asıp sürekli okumam için... Yıllardır bu dua benim vazgeçemediğim dualarımdan olmuştur. Her ne durum olursa olsun dilimden dökülüverir bu dua...

 اَللَّهُمَّ يَا مُفَتِّحَ الْاَبْوَابِ اِفْتَحْ لَنَا خَيْرَ الْبَابِ


"Ey kapıları açan Allah'ım! Bizim için (girecek) hayırlı kapılar aç." AMİN!

 
Ya Rabbi! - by Templates para novo blogger